NOVINKY

03.07.2021 Táborová služba

Táborová služba v době prázdnin: 605 920 279 (po-pá 8.00-16.30, používejte prosíme výhradně pro vyřizování čehokoliv, co se týká problematiky táborů)

28.06.2021 Provoz recepce v době prázdnin

Úřední hodiny recepce v době prázdnin: PO, ÚT, ČT 08.00-10.00, ST 15.00-17.00, PÁ zavřeno. Tel.: 251 620 266, 602 647 314. Kontakt na ředitelku organizace: 777 706 586.

03.06.2021 Zápisy do kroužků, kurzů a klubů 2021/2022

Zápisy do kroužků, kurzů a klubů na školní rok 2020/2021 začnou 14. 6. 2021 od 18.00. Kompletní nabídku kroužků, kurzů a klubů si můžete prohlédnout na webu DDM Stodůlky od pondělí 7. 6. 2021 od 8.00.

DDM NA FACEBOOKU

Účetní


DDM STODŮLKY HLEDÁ ÚČETNÍ/ÚČETNÍHO
 
Dům dětí a mládeže Stodůlky hledá účetního/účetní. Jedná se o pozici zaměstnance na úseku ekonomicko-provozních záležitostí organizace.
 
Pracovní náplň:                                                                                                                           
  1. Metodické vedení zaměstnanců
  2. Komplexní zpracování účetních operací, dle prvotních dokladů v programu Gordic, zpracování rozborů, finančního vypořádání, další výkazy požadované zřizovatelem, kontrola čerpání transferů MŠMT, příspěvku zřizovatele, fondů, návrhy na využití fondů, kontrola rozpočtu apod.
  3. Kontrola podkladů pro zpracování mezd, komunikace s dodavatelskou firmou
  4. Zpracování podkladů pro inventarizací majetku včetně příslušných účetních operací
  5. Průběžná součinnost při kontrolách a auditech
  6. Respektování požadavků zadavatele a jeho pověřených zástupců
  7. Znalost obecně závazných předpisů, metodických pokynů společnosti Gordic, pokynů zřizovatele a MHMP.
  8. Sledování povinností, které vyplývají z aktuálních právních předpisů, oznamování změn písemnou formou emailem.
 
Pracovní poměr:
pracovní úvazek 40 hodin týdně, předpokládaný vznik pracovního poměru od 1. února 2021 nebo dle dohody

Požadavky na uchazeče/uchazečku:
vzdělání, praxe aj. požadavky
  1. Minimálně středoškolské vzdělání v oblasti ekonomie a účetnictví.
  2. Praxe v oboru s důrazem na vedením účetnictví příspěvkové organizace.
  3. Velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook, práce s databázemi).
  4. Profesní způsobilost, znalost účetního programu Gordic.
  5. Bezúhonnost a způsobilost k právním úkonům.
 
další dovednosti, schopnosti
  1. Organizační a komunikační schopnosti.
  2. Schopnost samostatného rozhodování.
  3. Operativnost při uplatňování právních a účetních předpisů.
  4. Dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu.
  5. Přesnost, pečlivost, spolehlivost, schopnost týmové práce.
  6. Ochota vynakládat maximální pracovní výkon.
 
Ohodnocení podle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění v rozmezí od 20.800,- do 33.740,-. Prostor pro osobní rozvoj a další vzdělávání se, příspěvek na stravování (stravenky), příspěvek na rekreaci, služební mobil, notebook, pružná pracovní doba.
 
Nabídky včetně strukturovaného profesního životopisu, ve kterém uvedete údaje
o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech v oboru ekonomie
a účetnictví zasílejte do 31. 01. 2021 na adresu: r.dovjakova@ddmstodulky.cz
Více informací: Mgr. Jana Šimánková, ředitelka organizace; telefon 777 706 586
V Praze dne 21. ledna 2021